Wednesday, February 17, 2010

~~michael jackson~~

michael jackson:dangerous dance video



aku ltak tjuk nie npe??????cba krong pikirkan nape???

sbab ska ati aku la...haha,hihi,huhu,wawawa...sbnarnya aku niey mnat mj(michael jackson
)...yng aku minat, dier nyer lagu ngan joget dier..joget dier yng pling best adalah moonwalk..aku klu kt umah jerk tkpenah miss tngok concert dier kt cd..aku pon kdang2 boring jer bkak smbil joget..pling aku ska la lagu dier smooth criminal,beat it,billie jean,thriller dn sbagainyer..tpi lagu pling aku ska man in the mirror dn dangerous...video ni aku sje je ltak bgi best la aku pnya blog...aku pon tk tau nk ckap aper..klu boring jenguk2 la blog sya niey yer...klu la boring tngok blog aku niey tngok la video niey ok...bye...layannnnnnn.....

No comments:

Post a Comment