Thursday, February 18, 2010

~gambar anak saudara ku...~~

anak saudara ku:


the first one:putri nur ayunaliza


the second one:farisha arianna



hello semua...niey la anak buah aku....yng first tu manis comel...yng second niey comel manis...aku pling ska tngok glagat dorang niey...slalunya anak buah aku niey msti kacau aku tngah main komputer,laptop n tngah wat keja skolah...tpi klu aku mrah bdak dua nie pon diorang buat mka sayu hati...jadi aku tk jadi nk marah.. jdi aku dukung la dorang kjap bgi dier tk kacau lgi... aku dukung,aku bgi dier tngok aper yng aku wat... lepas tu aku bgi dier(putri or icha) turun..skali aku pon tekejut pehal komputer niey...tiba2 dorang tutup C.P.U!!!!..apelagi aku geram aku turun dri kusi aku pluk dier lpas tu aku dkung2...klu jerk ank buah aku tk dtang umah jerk...aku mesti tnya mk aku, putri tk dtang ke mama??,icha tk dtang ke mama??...soalan bila ank buah aku tk dtang...yng first niey dh pndai diri tpi tk pndai jlan..dh setahun sebulan pon tk pndai lgi..yng second niey plak tk pndai merangkak tpi pndai mengnyesot2 kt lntai n diri..sembilan bulan ...oklh niey la psal ank buah aku...dn aku nk bila dorang dah bsar aku nk dorang dua niey berjaya dlam masa dpan...

amin

No comments:

Post a Comment